Review dan Menang

 photo dividerwarnawarni_zps85654392.png  photo Capture_zpsd8bb03a0.jpg

Assalamualaikum semua,soleheen.com ada menganjurkan Contest Review dan Menang

Mengenai blog Soleheen.com

Blog Soleheen.com ni ialah Blog Panduan Tips Dan Tutorial Android Smartphone.Yang ni,saya screen capture dekat blog Soleheen.Com


Jadi,dah hampir setahun blog ni bertapak dalam dunia blogger ni.sebab tu la contest ni diadakan :)

blog soleheen.com menyediakan masalah dan penyelesaian smartphone anda!

Blog Soleheen.com ni,memang sangat senang untuk dibaca sebab tulisan blognya yang tak terlalu kecil,standard dan senang difahami.Lagipun,dari segi overall view blog ni,memang :


Smartphone yang saya gunakan dan keburukannya


Ok lah,sekarang ni,saya guna Samsung Galaxy S2 Plus
http://soleheen.com/category/samsung-smartphone/tutorial-samsung-galaxy-s2

Tapi,sejak saya gunakan smartphone ni,bukan seorang dua,tapi ramai yang confuse dengan phone ni.Diorang cakap yang handphone yang saya guna ialah iPhone.bukannya Galaxy.

Sama ke?

Tambahan pula,sejak ada apps android macam Whatsapp,WeChat dan sekarang latest pula Kakaotalk,memang saya asyik bergayut dan menghabiskan masa dan tenaga(nak taip segala bagai) memandangkan semuanya FREE dan cepat.



BERITA BAIK!
Semua pengguna smartphone boleh cari blog soleheen.com di mana-mana saja!

Jadi,jom kita terjah !

EMAIL :

 photo sain_zpsee968bcf.png

No comments:

Post a Comment

What do you think? Leave a comment :)