Buatlah GA tu elok-elok sikit !

 photo dividerwarnawarni_zps85654392.png 


Hey hey there! Assalamualaikum semua.Hari ke-3 puasa harini,Alhamdulillah Allah S.W.T had given me chance to fulfill my resposibility as His servant.

Tapi...


Walaupun bulan puasa tak pernah halang aku nak join giveaway-giveaway yang melambak-lambak sekarang ni.Dari hadiah sekecik-kecik kuman sampailah sebesar alam pun boleh dapat.

Yang terpanggil aku nak buat entry ni bukannya apa.Bukan nak meluahkan ketidakpuasan aku.

Tapi..

Nak tegur.Sesetengah penganjur GA yang sombong.SOmbong sebab tak layan soalan peserta.Yelah,kalau nak buat giveaway,kena la mesra rakyat.Orang tanya soalan,bukannya soalan susah sampai nak kena pikir 4 hari 4 malam pun.

Aku ada la hajat di hati nak join satu GA ni,menarik la jugak hadiahnnya,SO,kalau aku nak buat entry mestilah ada beberapa point ni yang aku nak letak TAPI tak nyatakan dalam blog dia. Bila aku tanya, tak silap aku sebelum puasa lagi kot.Tapi sampai sekarang tak reply.

Takdak masa? ok fine.Tapi senarai peserta boleh pun update.Siap dengan pertambahan hadiah lagi.
Ewah-ewah! ingat orang nak join ke GA orang cocky macam tu?

THINK BOUT IT DUDE!



Puasa ni,tak baik marah2
Astagfirullahhalazim T__T




 photo sain_zpsee968bcf.png

No comments:

Post a Comment

What do you think? Leave a comment :)