Trafik kurang sebab balik kampung :(

 photo dividerwarnawarni_zps85654392.png 


hey hey there! Salam3..

So,lately aku perasan yang every time aku online,trafik mesti kurang.Sedih pun ada tapi aku faham yang sekarang banyak bloggers kita balik kampung.Yelah memang perlu pun kan.Nak kumpul ngan famili ,sanak saudara semua.

And obviously aku perasan jugak posts dari blogger-blogger lain jugak kurang.GA yang berjalan pun , organizer pun jarang updates peserta semua.Tak ape.sekarang raya,kita enjoy dulu ea

It's okay aku paham :)

Dearest my haters,
p/s : kalau korang rasa blog aku tak cool macam blog korang,boleh blah ea.aku tak perlukan visitor kurang ajar macam korang yang tak reti hargai entry orang lain. #bengang




 photo sain_zpsee968bcf.png

2 comments:

What do you think? Leave a comment :)