Tutorial Ubah Warna Highlight di Blogskin

 
Hey hey there!!! wahhhhhhhhh rindunyer kat korang..seriously lama tak bloging

Ok lah harini Diya pun tanak membebel dengan kerinduan Diya ni..soo jom kita ubah warna highlight kita jom..

inginkan highlight macam ni? jom kita buad sengih


 ²

1.Korang ctrl + f dan cari kod blockquote korang.Kalau korang tak tahu boleh click sini

2.Then korang pastekan kod bawah ni dekat atas kod blockquote korang ,
::-moz-selection {background:#000000;color:#FFFFFF;}
::selection {background:#000000;color:#FFFFFF;}  
Soo dia akan jadi macam ni
Add caption

 Warna merah korang boleh tukarkan dengan warna yang korang nak dekat sini yer

Jadi tak ?? ngee ~ 

5 comments:

What do you think? Leave a comment :)