Hadiah Butik Syafiqah Sofea Yang Awesome!

Assalamualaikum.Dah 2 hari dah kan masuk bulan 5.Cepatnya masa berlalu..

Btw harini bukan nak cerita pasal kisah masa or what tapi nak share ngan korang benda happy.  =)
Actually tadi time my mom tengah cakap phone ngan my sis,teba-tiba ada posmen datang.My mom ingat yang tu barang dia order,tapi rupa-rupanya yang anak dia punya.

Alahai kesian =(..Tak kisah la pasal tu,tapi yang penting sekarang ni ialah....

HADIAH saya dah sampaiii!!! weee happy sangat tau.

Yelah,supposed to be hadiah tu not mine.Itu hadiah orang lain .Tapi alhamdulillah rezeki.Orang yang menang GA tu tak tuntut hadiah,jadi butik Syafiqah Sofea pun bagi la dekat Diya.Baik sangat tau owner dia =)

Ok jom tengok apa yang Diya dapat


Victoria's Secret Perfume
(apple blossom,honeydew & Ylang-Ylang)


Black and White  Blouse

Haa macam mana? Best kan.Jom kita Like and Follow update dari blog Syafiqah Sofea



Ohh ya akak,saya ada laa buat beberapa err logo? ermm lebih kurang la.Untuk butik akak coz 
saya cadang nak ambil yang timeline cover akak letak dekat sidebar blog saya,
tapi sebab dkat timeline akak tu tulis "Aleesya Collection".saya takut
la jugak nak ambik.Jadi saya buat sendiri.Hope akak tak marah.
Kalau akak nak ambik la.Ada 3.=)




 photo sain_zpsee968bcf.png

No comments:

Post a Comment

What do you think? Leave a comment :)