Saya Nak T-Shirt I Love Korea Dari UzairOthman.com

DSC_0434



Langkah-langkah yang anda perlu ikuti adalah :-
2. Buat satu blog post yang bertajuk “Saya Nak T-Shirt  I Love Korea Dari UzairOthman.com” .
3. Letakkan gambar di bawah ini di dalam blog post anda.
4. Ceritakan dengan menarik kenapa anda inginkan T-Shirt I Love Korea dan pastikan anda meletakkan link www.uzairothman.com di entry anda.
5. Setelah selesai membuat  entry anda, hantarkan link entry anda di Komen post ini atau ke emailuzairblog90@gmail.com. Jika hantar pada email, sila sertakan nama dan link entry.
Baca elok2,sorry kalau pening =)













 ehhehe :)

Saya nak sangat T-Shirt I Love Korea sebabnya sekarang saya pakai samsung galaxy s2 plus.
And macam kita semua tahu,Samsung asalnya dari Korea.Disebabkan sekarang dekat pasaran takde lagi T-Shirt I Love Samsung ..So,kalau saya pakai  T-Shirt I Love Korea secara tidak langsung ,menunjukkan
 cinta saya dekat Korea and Samsung ! 

감사합니다
gamsahabnida =)


 photo sain_zpsee968bcf.png

No comments:

Post a Comment

What do you think? Leave a comment :)