Hadiah Dari Felinna Beauty


                                                                                          


Hey hey there! Assalamualaikum.Diya pasti 100 % ramai dikalangan kornag semua dah pernah dengar Felinna Beauty. Felinna Beauty memang dah tak asing sekarang ni dikalangan masyarakat Malaysia.

Alhamdulillah.Baru-baru ni Diya ada dapat hadiah dari Felinna Beauty , Felinna X -Loss Pure Teaberry Juice.Best sangat sebab memang teringin lama dah nak consume.



Ni lah dia.Ada 20 sachets semuanya.Sangat worth.Boleh tahan lebih 2 minggu !



Size sachet.Mula-mula Diya ingat powder form.Bentuk serbuk dan kena bancuh.Rupa-rupanya memang dah 'dibancuh' siap-siap untuk kita.

Sangat senang.Just buka sachet then tuang terus dalam minum.Sesuai untuk mereka yang berkerjaya,busy dan tak ada masa nak uruskan diri.,



Ok since ni first time Diya tengok rupa teaberry juice ni,so Diya tuang dalam gelas.Nak share dengan korang rupa dan texture teaberry ni.Pink =)

Texture teaberry ni pekat dan memang senang nak masuk mulut.Maybe sesetengah orang akan fikir yang teaberry juice ni cair and senang tumpah kalau masuk mulut.Tapi tak.Teaberry ni pekat dan jangan risau memang takkan tumpah.



Rasa? Sangat sedap dan manis.Campuran berry. Rasa macam strawberry sikit ada,blueberry pun ada.

KHASIAT JUS TEABERRY X-LOSS:


White Kidney Bean & Lithothamnium:

- memberi tenaga, mengurangkan lemak dan minyak serta mangandungi kandungan glukosa, mineral, vitamin, asid amino dan kalsium yang tinggi untuk kesihatan tulang



Glutathione & Kolagen:

- memulihkan kesihatan kulit dan mencantikkan kulit melalui pembebasan radikal secara neutral, mencegah barah serta berupaya meningkatkan imunisasi badan.



Sitrus & Apricot:

- meningkatkan kadar metabolisme, merawat penyakit diabetes, merendahkan tekanan darah tinggi dan menurunkan berat badan dengan cepat dan selamat.


My own testimoni
Pertama kali makan,biasa lah rasa awkward sikit.Diya ambil sebelum breakfast.Tertanya-tanya sama ada nak kena makan sarapan  ke tidak lepas ambil teaberry ni.Rupa-rupanya memang cepat bertindak juice ni.Automatik kita akan rasa tak lapar.Maknanya kita akan rasa kenyang je sepanjang masa.Memang sangat bagus sebab sesetengah produk ,effect dia lambat sikit.Dua tiga kali guna baru rasa kesan.Tapi Felinna Teaberry Juice ni memang betul-betul berkesan.Sekali ambil je terus ada effect.


Antara testimoni yang Diya ambil dari Fb Felinna Beauty


Photo: Antara testimoni yang kami terima dari salah seorang pemenang teaberry juice baru-baru nie..terkejut admin bila baca pm dari beliau..   

Pengguna tersebut berpuas hati dengan teaberry juice..kenyang dan tahan lapar katanya <3



KEBAIKAN FELINNA TEABERRY JUICE

* Mengurangkan dan mengawal berat badan  Paling penting :P
* Mencerahkan dan menegangkan kulit
*Anti-Oksidan
*Anti-Barah
*Mengawal glukos dalam darah
*MErawat dan mencegah sakit kronik 
*Menurunkan tekanan darah tinggi



Cara Pengambilan X-Loss Pure Tea Berry Juice :

1) Ambil 1 sachet sehari, buka dan terus tuang ke dalam mulut.
2) Tidak perlu dibancuh.

3) Amalkan sebelum sarapan (waktu perut kosong)


Ok thank you sooo much Felinna Beauty for this gift.Sangat-sangat appreciated sebab nak beli sendiri,lambat lagi kot walaupun rumah dekat dengan butik Felinna (money T_T).hahahaa..

Photo: Set Tahan Lapar yang semakin HOT sekarang nih..admin sampai xsempat nak layan..inbox full dengan tempahan dan pertanyaan !!!

Nak tahu Set Tahan Lapar ni apa ??? Haaa admin nk bg tau..
SET NI UNTUK KURUS DAN SIHAT DALAMAN SERTA LUARAN..

Selepas minum teaberry nie, automatik anda akan rasa kenyang..selera makan pn boleh kawal  ..hebat kn !!

Photo: Nak kurus dengan cara selamat ??? Sibuk dengan kerja sampai xsempat nak sarapan ??

Ok kami FELINNA BEAUTY syorkan u olsss consume teaberry juice ni..sangat mudah dan cepat..xperlu bancuh2, just koyak sachet dan terus minum.

Minda cergas, badan pun sihat  <3

Harga :RM 119 -semenanjung MalaysiaRM129 -Semenanjung Sabah

Let's like and shop with Felinna Beauty Official Page

No comments:

Post a Comment

What do you think? Leave a comment :)