Freebies Kawaii Tab Menu Icon with Doodle

Hey hey there! Selamat Malam Malaysia 
Malam ni Diya saje je nak kongsi dengan korang Kawaii Tab Menu Icon..
Ok memang kalau dekat blogskin susah sikit nak cari space nak letak dekat mana,tapi tak ape ,insyaallah kalau Diya ada masa Diya akan buat tuto tu.AminnTapi buad masa ni,korang paste je kat mana-mana yang korang nak k



http://2.bp.blogspot.com/-7DPKyo8pzMc/TYTxH0NcfTI/AAAAAAAAFq8/cpCbmApGuJ8/s1600/Profile1.png


http://4.bp.blogspot.com/-MFH2mghSlvo/TYTxy6tmNfI/AAAAAAAAFrU/hmqnleE0zAs/s1600/banner1.png

http://4.bp.blogspot.com/-6QFFn8ews7M/TYTx8ISV2fI/AAAAAAAAFrc/Jg8KFNZiSyM/s1600/Link1.png


http://3.bp.blogspot.com/-JuWdARUYfOE/TYTyyRCzwcI/AAAAAAAAFrs/ALlxTWW-RVg/s1600/facebook1.png

http://2.bp.blogspot.com/-hA9EKy7SDOw/TYTzDvGd-sI/AAAAAAAAFr8/CXw4w0BpZQ4/s1600/Twitter1.png

http://2.bp.blogspot.com/-bvYd34WRWWU/TYcBm5Np4vI/AAAAAAAAFus/NxP_8retFT0/s1600/tutorial122.png

http://3.bp.blogspot.com/-yK7B7QAFCq0/TYdUlByBOKI/AAAAAAAAFvk/SyKgI2POIZE/s1600/fromspring1.png

-kalau nak ambik pape sila komen dulu k -





Thanks a lot : WanHazel

16 comments:

  1. Sy nk amik satu ye , tpi cmne nk masokkan ? sy gune blogskin .

    ReplyDelete
  2. kalau guna blogskin , nak masukkan camne ? cantiklah !

    ReplyDelete
  3. thanks ya untuk infonya..
    saya boleh ambil kan?

    ReplyDelete
  4. saya amik fb n twitter tau =)

    ReplyDelete
  5. saya ambil fb dan twitter ye ? thank you (:

    ReplyDelete
  6. Saya ambil byk sikit boleh ? Alang - alang basah , biarlah basah . Kann ? Hehe , Memang cutie pie tab menu nya :)

    ReplyDelete

What do you think? Leave a comment :)