Hadiah Bantal+Sarung yang Cute dari Arasera Crushiess



Hey hey there! Assalamualaikum.Monday morning =)

Ok hari tu Diya ada menang hadiah dari Giveaway Hannan dan hadiah yang Diya dapat ialah bantal + cases sekali. Sebenarnya parcel dah sampai rumah since last week, tapi hari ni baru sempat nak update.So sorry :(

Bila parcel sampai je,memang excited nak buka sebab pertama kali Diya dapat hadiah bantal.Sebelum ni,nak bantal cute-cute,kena cari sendiri dekat Sukimatata,Momo Gift.hmmm mahal-mahal belaka.

Tapi,alhamdulillah pihak Arasera Crushiess sanggup sponsor monthly pillow ni untuk dijadikan and these pillows worth RM80 ok.Bila buka je parcels,wahh senyum sampai telinga sebab dapat bantal yang ada jahit bulan Jan,Feb dan Mac.Suka sangat-sangat  =)



Sarung untuk Jan
yang ni ready made untuk Feb.


sarung untuk march



 Cute -cute belaka kan? Haa kalau korang semua nak juga,boleh la usha dekat facebook Arasera Crushiess.



Antara barang yang menarik perhatian Diya dekat Arasera Crushiess ialah neck pillow. Diya memang ada satu dekat rumah neck pillow ni,masa beli dekat Mid Valley. Diya pakai masa dalam kereta kalau lenguh ke,sakit leher ke,memang berkesan neck pillow ni sebab other than nak kasi kita selesa,neck pillow ni juga boleh tolong massage tau.


Yang lagi Diya kagum pasal Arasera Crushiess ni sebab neck pillow yang dibuat 100% handmade ok. Boleh order untuk nama kita sendiri,design dan juga size. Tengok ni antara koleksi neck pillow.






TO ORDER:-

PM them or

email : araseracrushiess@gmail.com

&




Thank you soo much for these lovely and adorable pillows! Boleh la teman dakap masa tido =D



3 comments:

What do you think? Leave a comment :)