Wanna be Beautiful? Ask Into Mary Kay & Buruk Shopz


Hey hey there!! Sebenarnya entri yang Diya buat ni ialah 2 in 1.Selain nak kenalkan kepada korang semua dengan satu online shop yang memang superb,iaitu Buruk Shopz , Blog Si Penyapu Buruk  dan Into Mary Kay ,Diya juga nak share dengan korang semua tentang produk Mary Kay.



Mary Kay




Sebenarnya bila saebut pasal Mary Kay ni,bohonglah kalau dikalangan wanita tak tahu kan.Produk yang sangat famous,branded dan worldwide.Products Mary Kay ni asalnya dari Amerika Syaarikat. Diya dah lama tahu pasal products Mary Kay and its benefits .Cumanya,sekali pun tak pernah cuba sebab masalah bajet.Jadi buat masa sekarang Diya just guna produk biasa-biasa je yang keberkesanannya tak setanding Mary Kay.Aduhai..


Kalau korang semua nak tahu,products Mary Kay ni ialah products favorite blogger terkenal,Nisa Kay. Nisa memang suka sangat guna Mary Kay punya products.,Tengok la muka dia macam mana, sangat flawless dan cantik.

Check this out girls!




Mary Kay & 1001 Kebaikan
Kredit : Buruk Shopz








Buruk Shopz


Okay.Nama Buruk Shopz mungkin masih belum familiar di kalangan shoppers. To be honest,ini pertama kali Diya review Buruk Shopz. Pertama kali dengar nama,mungkin sesetengah orang akan garu kepala diorang yang tak gatal dan tertanya-tanya Buruk Shopz ni jual apa? 




Tapi tanggapan semua orang akan terhenti bila korang semua buka page Buruk Shopz.Kenapa? Sebab semua barangan Mary Kay ada dijual di sini.YES!! Mary Kay.Jangan terkejut kalau di Malaysia juga ada online shop sehebat Buruk Shopz yang menjual products berjenama dari US.


Kalau semua nak tahu Buruk Shopz ni ada menyediakan products Mary Kay.Cakap je nak products Mary Kay apa,semuanya ada di Buruk Shopz. Tak payah susah-susah nak fly ke US nak cari Mary Kay, just ikut langkah mudah ni kalau nak berurusan dengan Buruk Shopz.



Antara products Mary Kay yang boleh dapat di Buruk Shopz.

"Ini another promo dr Mary Kay bulan February, selain Dari Lipstick True Dimension yang hot tu.. U all dah dapatkan belum gincu tu?? Hehe... 

Untuk promo yang ni, u can get 1 freshen for free if you buy A Botanical Range. (Cleanser+hydrate+mask)

Try it and you will love it! 

Kindly pm or wassap : 012-313 2413 "











https://www.facebook.com/pages/Buruk-Shopz/446186228755673

Blog Into Mary Kay


Blog Into Mary Kay ni ialah blogshop untuk Mary Kay products. Kiranya untuk sebarang details,tutorial atau tips boleh la refer blog Into Mary Kay ni.Bukan semua online shop ada blogshop tau. Jadi memang senang dan mudah untuk kita refer sebarang updates.Sebab kadang-kadang ada juga orang tak ada FB, then bila google,boleh la jumpa blogshop Blog Into Mary Kay ni =)

Antara tips yang dikongsi di Blog Into Mary Kay :

Tips Penjagaan Bibir (using Mary Kay product)

Blog Into Mary Kay :
  • Kemas
  • Cepat loading
  • Tulisan mudah dibaca
  • Tersusun
  • Cerah & Tak serabut


____________

Ok itu saja review Diya.Semoga bisnes CIk Muda berjalan lancar dan semoga sentiasa sukses.Amin.


بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
Ya Allah, rahmatilah perniagaan ini.Berkatilah perniagaannya. Murahkan lah rezeki perniagaannya ini. Jika rezeki perniagaannya ini berada dilangit, maka Engkau turunkan lah untuknya. Jika rezeki perniagaannya ini berada diperut bumi, maka Engkau keluarkan lah utk nya. Jika rezeki perniagaannya ini jauh, maka Engkau dekatkn lah untuknya. Jika rezeki perniagaannya dekat, maka Engkau mudahkan lah utk nya. Sesungguhnya Engkau lah sebaik-baik pemberi rezeki.





p/s : Moga ada rezeki kali ni.Dah lama mengidam nak guna produk Mary Kay =)

                                                                

1 comment:

  1. thanks for ur support and this lovely promo entry...!!

    ReplyDelete

What do you think? Leave a comment :)