Kenapa Pepero Hijau cepat sangat SOLD OUT??


Hey hey there! Assalamualaikum semua.Haa nampak tajuk tu? Macam tengah marah + frust kan?
Haa memang pun.Frust + Sedih + Marah,semua ada la..

Rasanya semua orang dah tahu coklat pepero ni macam mana kan? Alaa yang kotak besar tu,dan isinya stick panjang bersalut coklat.Dulu kalau sebut pepero, orang semua akan terus bayangkan Langkawi kan? Sebab Langkawi antara tempat di Malaysia yang ada sediakan coklat pepero dengan harga yang sangat murah. Tiap-tiap kali pergi Langkawi,tak sah lah kalau tak angkut berdozen-dozen naik feri.


credit :GOOGLE
Tapi ada satu lagi alternatif kalau nak dapatkan pepero (tempat yang confirm ada) ,boleh juga dapatkan di airport.Sama la dengan Diya.Ceritanya Diya baru balik dari Subang Airport. So bila masuk je Choco Pot dengan rasa terujanya meluru bahagian Pepero punya rak. Alangkah sedihnya hati bila tengok pepero yang kotak hijau dah HABIS!! What?? Cepatnya.Memang saleswoman tu kata yang hijau cepat habis.

Haishh..Frust betul.Diya memang suka yang hijau tu sebab ada almond..So alang-alang dah masuk takkan nak keluar tangan kosong,terpaksalah ambil yang kotak merah.Yang original punya. Macam Rocky je.Sedih.


Tapi bila Diya google,memang banyak online shop sekarang yang ada jual pepero. Just pilih je then terus bayar ,lagi senang kan?Antaranya ialah dekat JS Shoppe ni.Boleh buat pre order kalau nak pepero =)






No comments:

Post a Comment

What do you think? Leave a comment :)